Contact
Heb je vragen en wil je direct contact? Gebruik een van onderstaande mogelijkheden.
Adres: Jansstraat 17,
6811 GH Arnhem
Openingstijden van onze winkel.
Maandag: 12.00 – 18.00
Dinsdag: 10.00 – 18.00
Woensdag: 10.00 – 18.00
Donderdag: 10.00 – 21.00
Vrijdag: 10.00 – 18.00
Zaterdag: 10.00 – 17.30
Zondag: 12.00 – 17.00
Telefoon: 026 442 6203
Email: info@sherwoodforest.nl
Veelgestelde vragen
UPS of PostNL verzend de bestellingen van Sherwood Forest BV. Bij ontvangst vraagt de UPS chauffeur of de postbode je om te tekenen voor ontvangst, zo weten wij zeker dat je het pakket hebt ontvangen. Ook versturen naar postbussen is mogelijk.
Als je niet thuis bent als het pakket wordt bezorgd, dan laat de postbode een briefje voor je achter. Het pakket wordt dan nogmaals aangeboden op hetzelfde adres. Ben je dan weer niet thuis, dan wordt het pakket op het dichtst bijzijnde postkantoor voor je afgegeven. Je krijgt dan een briefje in de bus met de melding dat je je bestelling daar binnen drie weken kan afhalen.
De bezorgtijden van UPS en PostNL zijn in Nederland als volgt:
– Eerste bezorgpoging: maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 21:30 uur en zaterdag tussen 9:00 en 16:00 (UPS bezorgt niet op Zaterdag)
– Tweede bezorgpoging: maandag t/m donderdag tussen 9:00 en 21:30 uur en zaterdag niet (dit wordt maandag).
Sherwood Forest zal pakketten die op werkdagen voor 15.00 uur besteld zijn dezelfde dag nog verzenden (mits alle artikelen op voorraad zijn). Uiterlijk zal je pakket binnen twee werkdagen verzonden worden, of er word ter zijner tijd contact met je opgenomen. De verzending duurt in Nederland doorgaans maximaal twee werkdagen, in de rest van Europa ongeveer 4 werkdagen. In landen buiten Europa zal de verzending wat langer duren. Verzendingen kunnen onverhoopt vertraging oplopen door de douane afhandeling.
Producten die niet op voorraad zijn kunnen indien mogelijk voor je bijbesteld worden. Dit kan iets langer duren. We houden je dan per e-mail of telefoon op de hoogte van de levertijd. Als een product van je order niet op voorraad is sturen we de andere producten van je order al wel vast op. We sturen je dan een email dat de rest van je producten nageleverd zullen worden.
Voor vragen over bezorgtijden en levertijden kan je altijd contact met ons opnemen via de klantenservice.
Past je bestelde kleding niet of ben je na ontvangst van de bestelling toch niet tevreden? Je kunt het artikel ruilen of retourneren op voorwaarde dat het artikel niet gedragen of beschadigd is (passen mag natuurlijk wel) en het met de originele labels, verpakking (voor zover redelijkerwijs mogelijk) binnen 14 dagen na ontvangst retour wordt gestuurd. Deze herroepingstermijn van 14 dagen begint te lopen de dag na de dag van aflevering. Je ontvangt dan het aankoopbedrag retour. Je kan de producten retourneren per post of rechtstreeks in onze winkels.
Adres voor retouren & omruilingen
Sherwood Forest B.V.
Jansstraat 17
6811 GH Arnhem
Als je het product wilt ruilen voor een andere maat, dan kan je dat ook doen in onze winkels in Arnhem. Mocht je niet langs willen komen, dan kan je gewoon een nieuwe order plaatsen en de retourprocedure opvolgen. Je krijgt dan het geld van je eerste bestelling (alsmede de eventuele verzendkosten van de heenzending) teruggestort.
Afhankelijk van de wijze waarop je betaald hebt bedraagt de verwerkingstijd van het terugstorten van je tegoed 8 werkdagen. Let op, bij creditcards wordt deze bijschrijving op je creditcard gecrediteerd en pas zichtbaar op het eerstvolgende creditcard overzicht. Voor terugstortingen naar rekeningen in het buitenland (bijvoorbeeld België) hebben wij de juiste IBAN en BIC codes nodig die bij een rekeningnummer horen.
De kosten en risico’s voor het retourneren van artikelen zijn voor rekening van de klant. Kijk voor meer informatie naar onze algemene voorwaarden of stuur een e-mail naar info@sherwoodforest.nl
Heb je een artikel gevonden wat je graag wilt bestellen? Dat kan heel eenvoudig en snel bij Sherwood Forest. Kies op de productpagina jouw maat en klik op “in shoppingbag”. Vervolgens zie je een overzicht van de artikelen die op dat moment allemaal in je shoppingbag staan. Wil je het aantal veranderen, of toch een artikel verwijderen uit je shoppingbag dan kan dat hier heel gemakkelijk. Als je op het prullenbakje links in beeld drukt verwijder je het desbetreffende artikel uit je shoppingbag. Wil je het aantal veranderen dan vul je het juiste aantal in en klik je op “shoppingbag bijwerken”. Als je tevreden bent met je shoppingbag dan kan je overgaan tot het plaatsen van de bestelling door te klikken op “ga door naar afrekenen”.
Je bent nu aanbeland in de onestepcheckout. Heb je nog geen eerdere bestelling geplaatst, of plaats je een bestelling als gast, dan dien je hier je factuuradres en/of verzendadres in te vullen. Heb je al vaker een bestelling geplaatst en ben je ingelogd dan staan je adres gegevens al ingevuld. Bij de volgende stap kies je of je je pakketje wil laten bezorgen door PostNL of dat je het wil ophalen in één van onze winkels in Arnhe. Vervolgens kies je een betaalmogelijkheid (IDEAL, Mastercard, Visa of rembours). Als laatste word je gevraag om akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden (opgesteld door de thuiswinkel organisatie) en te bevestigen dat de informatie juist is ingevuld. Heb je alles zorgvuldig gecontroleerd dan kan je op “plaats order” klikken. Heb je voor rembours betaling gekozen dan is je bestelling nu afgerond en ontvang je een order bevestiging per mail. Betaal je met IDEAL, Mastercard of Visa, dan is je bestelling geplaatst zodra je betaling is afgerond. Direct daarna ontvang je een order bevestiging per mail.
Om de betalingen snel en veilig af te handelen maken wij gebruik van Multisafepay. Multusafepay is een van de grootste Payment Providers in Europa. Een betaling wordt afgehandeld op de servers van Multisafepay. Dit is een geheel beveiligde verbinding om er voor te zorgen dat uw gegevens op een veilige manier worden verzonden.
Bij ons kan je op de volgende manieren betalen:
iDEAL
Met iDEAL kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank (ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank). Voor meer informatie: www.ideal.nl
AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor [webshop url] het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.
Creditkaart
Ons betaalsysteem maakt het mogelijk om te betalen met Mastercard en VISA creditcards.
Momenteel kan vanuit België worden betaald via Bancontact / Mister Cash, ING (Home’Bank), Dexia (Direct Net) en KBC (Online Banking). Uiteraard kan ook worden gekozen om met creditcard te betalen
Wil je een account aanmaken bij Sherwood Forest dan klik je bovenaan de website op “mijn account”. Vervolgens klik je op “account aanmaken”. Vervolgens worden er enkele gegevens van je gevraagd, zoals je naam, e-mailadres, geboortedatum, en word je gevraagd een wachtwoord te kiezen. Als je daarmee klaar bent druk je op “verstuur” waarna je nog een bevestigingsmail krijgt.
Wil je een account aanmaken bij Sherwood Forest dan klik je bovenaan de website op “mijn account”. Vervolgens klik je op “account aanmaken”. Vervolgens worden er enkele gegevens van je gevraagd, zoals je naam, e-mailadres, geboortedatum, en word je gevraagd een wachtwoord te kiezen. Als je daarmee klaar bent druk je op “verstuur” waarna je nog een bevestigingsmail krijgt.
Sherwood Forest zal de door u als gebruiker verstrekte persoonsgegevens opnemen in een bestand ten behoeve van het gebruik door Sherwood Forest en aan haar gelieerde ondernemingen. Sherwood Forest zal als verantwoordelijke zorgvuldig en in overeenstemming met de Wet bescherming persoonsgegevens en andere relevante wet- en regelgeving omgaan met uw persoonsgegevens. In dit privacy- en cookiestatement wordt beschreven hoe Sherwood Forest met uw persoonsgegevens omgaat.
Gebruik persoonsgegevens door Sherwood Forest
De door de u verstrekte persoonsgegevens zullen door Sherwood Forest worden verwerkt ter uitvoering van diensten waarvan u gebruik maakt of gaat maken, alsmede voor statistische analyses. Uw persoonsgegevens worden door Sherwood Forest ook gebruikt ten behoeve van haar eigen marketingactiviteiten, waaronder begrepen, het verstrekken van informatie – onder meer in de vorm van een elektronische nieuwsbrief die u van tijd tot tijd zal worden toegestuurd, mits u daartoe toestemming heeft verleend – over producten, diensten, activiteiten, aanbiedingen en kortingen die door Sherwood Forest worden aangeboden.
Sherwood Forest kan ten behoeve van haar marketingdoeleinden, en tevens om uw profiel te optimaliseren, gebruik maken van informatie die zij op rechtmatige wijze over u heeft vergaard, bijvoorbeeld door middel van het gebruik van cookies of uw klikgedrag op de website van Sherwood Forest, zodat u gerichter informatie krijgt toegestuurd. Sherwood Forest kan bij de uitvoering van de hiervoor beschreven activiteiten gebruik maken van door haar ingeschakelde derden, voor zover dit noodzakelijk is voor de uitvoering van de activiteiten.